Tuesday, April 24, 2007

Grecia


In jurul sarbatorilor de ciocnit oua (cadou de ziua mea) am plecat in Grecia. Datorita lipsei de timp, dintr-o comoditate specifica varstei sau nu numai, am apelat la serviciile unei agentii de turism. Toate bune si frumoase: bani putini, cazare si mancare foarte bune, peisaje superbe...dar cand am ajuns, am decsoperit ca din Bucuresti am venit cu inca o masina, plina de romani, stati prin tarile straine, care nu apreciau nimic din ce era acolo, nici curatenie, nici peisaje, poate doar magazinul Lidl-ul care era la 3 KM si de unde iti puteai lua sunca de porc mai ieftina decat in Bucuresti. Dar asta nu este tot, in acea noapte au ajuns doua autocare pline ochi de romani, certareti-ca ar vrea sa ia niste mancare in camera lucru care nu le era permis si foarte galagiosi - existenta unei mese de fusball a incitat toate spiritele de competitie ale grupului, noroc ca era pe bani si nu a durat foarte mult, insa suficient.
Deci, in locuri de care a auzit toata lumea, nu mergeti cu agentii de turism si mai ales nu din Romania. Cu voi mai pleaca doua autocare, pline ochi de "turisti deghizati in sportivi".
De aceea am postat o poza cu ceva tare dragut, dar intepator: un arici de mare.

2 comments:

Supărgărl said...

Superba Grecia, am multe amintiri deosebite acolo. Si eu tot prin agentie am plecat, nu am avut surprize chiar asa neplacute, mai putin d-na Ghid, care era execrabila... ne-a torturat psihic tot drumul... culmea ineptiei:). Oricum tragand linie, frumoasa tara, oameni plini de zambet, o sa le mai fac o vizita cat de curand.

Raluca said...

Mad mda..spenia, grecia, italia..nuplecati in vacanta decat daca stiti ca e sigur..Anul trecut in spania am fost cazati la un hotel de "4 stele" care arata mai rau ca hotel cismigiu..era horor.Deci, pe langa drumul care a fost execrabil am dat, prin agentie bineinteles, de un hotel care, inafara de faptul ca se gasea pe plaja, arata ca un camin studentesc..in renovare..
deci..ma bine in romania, la sigur..Si apropo..ati apucat sa vizitati toata Romania deja?